Технічна підтримка
|
 |
|
|
 |
 |
 |
Базова підтримка надається у рамках сервісу типу "Економний" та включає в себе відповіді на питання по наступним темам:
Встановлення ОС myLinux
- встановлення ОС myLinux з оптичного диску (CD-ROM)
- встановлення ОС myLinux з сервера FTP, HTTP або NFS
- налаштування сумісного апаратного забезпечення*
- рекомендації по набору програмних пакетів, оптимальних для вирішення необхідних задач
- визначення мінімального набору програмних пакетів для вирішення необхідних задач
Розмітка жорсткого диску
- рекомендації по розмітці жорсткого диску в залежності від призначення системи
- рекомендації по створенню розділів жорсткого диску і файлових систем з використанням DiskDruid
Визначення набору програмних пакетів
- визначення набору пакетів в залежності від призначення системи
- розробка мінімального набору програмних пакетів для серверу або робочої станції
- надання рекомендацій по встановленню критично важливих програмних пакетів
Налаштування початкового завантажувача
- налаштування початкового завантажувача для завантаження декількох ОС
- видалення окремих ОС зі списку завантаження початкового завантажувача
- видалення початкового завантажувача з MBR, відновлення MBR
Налаштування друку
- налаштування локального принтера
- налаштування параметрів друку
- вирішення проблем, пов’язаних з системою друку
- налаштування принтера для забезпечення його використання іншими користувачами в локальній мережі
- налаштування підсистеми друку для використання мережного принтера
Налаштування апаратного забезпечення
- налаштування коректної роботи сумісного апаратного забезпечення*
Налаштування мережі
- налаштування таблиці маршрутизації та шлюзу за замовчуванням
Файловий сервер для мереж Microsoft (Samba File Server)
- базове налаштування серверу samba
- базове налаштування розділюваних каталогів сервера
- налаштування локального принтера у якості мережевого для використання користувачами локальної мережі
* Сумісність визначається за "Списком сумісного апаратного забезпечення"
|
|
|
ДОВІДКА
Контакти технічної підтримки можна переглянути тут.
Інформацію з деяких питань Ви можете отримати переглянувши підрозділ
"Питання-відповіді".
Якщо відповідь на питання Ви не отримали зробіть запит за допомогою сторінки
"Надіслати запитання".
Технічна підтримка надається згідно з умовами зареєстрованого дистрибутиву.
|